Body and Mind

Posted on Posted inSport

Cvičení ze skupiny Body and Mind je v podstatě nové. Jedná se nejen o procvičení celého těla, uvolnění svalů, kloubů, páteře, protažení, posílení svalů a zvýšení kondice, ale také o uvolnění mysli, zrelaxování, což se hodí nejen do současné stresové doby, nebo kdy prožíváte nějaký smutek, ale třeba i jen tak.

Body and Mind

Chi-toning

Chi- toning je kurz, který patří do oblasti nejnovějších lekci body and mind. Tedy nejen že procvičí vaše tělo, ale dokonale uvolní vaši mysl. Při tomhle dynamickém a v jedné ruce i uvolňujícím cvičení se určitě nebudete nudit a lehce se zapotíte. Cvičí se při hudbě, která je vždy přizpůsobena k jednotlivým částem hodiny. Z počátku se rozehřejete při „baletních“ krocích, které jsou samozřejmě uzpůsobené ke svižnější hudbě a k tomu, že nejste zrovna baletky. Následně se pokračuje do pilates, kde posilujete tělo svou vlastní vahou, poté procvičujete tělo skrz prvky jógy. Nakonec se protáhnete a uvolníte a a jako tečka na závěr je, že si lehnete, zavřete oči… A posloucháte relaxační hudbu.

Co k tomu potřebujete? Láhev vody, sportovní obuv, oblečení do fitka, ručník, podložku.

 

Port de brass

Chcete se na chvíli stát baletkou? Tak zkuste lekci port de brass a opravdu se nemusíte bát, že byste museli nazout baletní střevíčky a vypadat u toho jako nejlepší baletka na světě, ani jste nikdy v životě nemuseli být na baletní lekci. Opět toto cvičení patří do Body and Mind. Vychází z baletních kroků apozic, obsahuje i prvky moderního tance. Tančí se při hudbě a na závěr opět strečink, uvolnění a protažení. Protáhnete a procvičíte tělo, uvolníte se a zrelaxujete.

Co k tomu potřebujete? Láhev vody, ručník a pohodlné sportovní oblečení do fitka a obuv.

Port de Brass

Pilates

Základní pohyb vychází ze silného středu těla, v podstatě „lenošíte“ na podložce. Jenže to se vám jen zdá. Ve skutečnosti posilujete veškeré svaly svého těla bez jakýchkoli činek a zároveň protahujete. Cvičení se doporučuje, pokud vás bolí záda. Ať už třeba ze sedavého stylu zaměstnání, nebo z nějaké vrozené vady páteře jako je třeba skolióza. Získáte pevnější zadeček a bříško, lepší držení těla. Tak proč to nezkusit? Během cvičení určitě zapomenete na veškeré stresy, deprese a nervy.

Co k tomu potřebujete? Láhev vody, podložku, ručník a pohodlné sportovní oblečení do fitka.